Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 14 czerwca 2012

Zmiany w portfelu

Ostatecznie pozbyłem się akcji TVN. Jestem bardzo zły na siebie, że nie zrobiłem tego wcześniej i pozwoliłem sobie na dużą stratę. Ostatecznie postanowiłem przyznać się jednak przed samym sobą, że popełniłem błąd i pozwoliłem im odejść.
W miejsce TVN, czysto spekulacyjnie, kupiłem akcje mało znanej spółki Zamet. Spółka bardzo ładnie rośnie praktycznie od samego debiutu na giełdzie. Jest w niezłej kondycji finansowej, więc zwróciła moją uwagę. Jedynym problemem są niewielkie, jak na razie, obroty. Liczę, że się coś w tym temacie zmieni na lepsze i więcej inwestorów się nią zainteresuje. A jeśli nie, a spółka przestanie rosnąć, to się jej pozbędę bardzo szybko. Kupiłem po 2,47 PLN, a sprzedam, jeśli zejdzie poniżej 2,35 PLN.
Naturalnie, jeśli będą silne wzrosty, to pozostawię ją na dłużej. Zachęcająca jest też dość atrakcyjna dywidenda (18 groszy na akcję).

1 komentarz: