Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 18 czerwca 2012

Plus500 uspokaja. Wszystkich?

Jakiś czas temu zastanawiałem się nad tym, by wrócić na platformę Plus500 ze względu na mnogość instrumentów tam dostępnych, w miarę przyzwoite spready oraz moją sympatię do niej (to właśnie na Plus500 szło mi najlepiej i udało mi się więcej wyciągnąć niż wpłaciłem).
Postanowiłem jednak, że zanim wrzucę tam jakieś pieniądze, zadam im szereg pytań, żeby ich dokładnie wybadać. Od jakiegoś czasu Plus500 jest uregulowanym brokerem w Wielkiej Brytanii, więc jest dość pewny. Niemniej jednak zapytałem support o możliwość kontaktu telefonicznego i parę innych spraw, np. dotyczących skalpowania. Chodziło mi o ich definicję ram czasowych.
Od Milesa otrzymałem odpowiedź tej treści:
- Our phone number is +44 020 7754 9177 (UK number). You are welcome to read every official definition of scalping and to ensure that none provides a time frame but rather states "systematic opening of short term positions". We have a professional team which detects scalping activities. Plus500 will never steal money from anybody. Each scalper received back ALL his deposits money and his profits from non scalped positions (if were such on account).
Czy graczy foreksowych ta odpowiedź uspokaja i zadowala?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz