Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 20 czerwca 2012

Plus500 pyta o zadowolenie z ich pomocy

W związku z moją korespondencją z supportem Plus500 dzisiaj otrzymałem maila z pytaniem, jak oceniam pomoc z ich strony. Niestety, są tylko dwie formy odpowiedzi.
Mogę im odpowiedzieć, że jestem zadowolony lub nie. Trochę mało możliwości, ponieważ mogę nie być w pełni usatysfakcjonowany, więc tej możliwości mi brakuje. Dlaczego?
Ano dlatego, że zadałem im pierwsze pytanie, w którym między innymi chciałem poznać ich numer telefonu. Niestety, nie odpowiedzieli mi, dopiero na drugą moją prośbę podali numer, co już może powodować, że ja nie jestem w pełni usatysfakcjonowany, skoro nie potrafią w pierwszym mailu się ustosunkować. Z drugiej strony nie mogę być nieusatysfakcjonowany, ponieważ w końcu udzielili mi tej odpowiedzi.
Jest jednak jeden plus. Broker staje się coraz bardziej profesjonalny i to cieszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz