Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 20 czerwca 2012

Czy Amber Gold popłynie?

Mój długoterminowy sceptycyzm jeśli chodzi o spółkę Amber Gold nie maleje. Jeszcze nie tak dawno byłem umiarkowanym optymistą, ale ten optymizm sięga co najwyżej miesiąca, dwóch, bo na tyle byłbym w stanie jednorazowo powierzyć swoje oszczędności.
Jakiś czas temu spółka miała w swojej ofercie lokaty w złoto, srebro i platynę. Srebro już wypadło. Sami spójrzcie dlaczego.
Jeśli chodzi o złoto, sytuacja wcale nie wygląda dużo lepiej i w moim odczuciu bańka chyba pękła. Być może się mylę, ale jeśli jest to korekta, trwa ona dość długo. Inna sprawa, że każdy szczyt jest coraz niżej.
No i platyna, która jeszcze figuruje w ofercie. Również i ten kruszec zachowuje się dość podobnie, więc i tutaj trudno o optymizm.
Mnie zastanawia jedno, dlaczego Amber Gold wycofał ze swojej oferty lokaty w srebro? Czyżby optymizm właścicieli spółki się skończył i uznali oni, że cena tego metalu już nie pójdzie do góry? Pytania nie zadaję tej spółce, ponieważ już raz mnie zignorowali, kiedy wysłałem maila z jednym pytaniem (jakiś miesiąc temu), więc śmiem twierdzić, że i na to pytanie nie otrzymałbym odpowiedzi.
Jest jeszcze jeden wniosek, który mi się nasuwa. Skoro firma zaczęła ignorować pytania klientów oznacza to jedno. Poczuła się ona dość pewnie na rynku, a co za tym idzie, zdobyła zaufanie klientów. Zdobyte zaufanie wiąże się z większą ilością osób, które będą lokowały swoje pieniądze w Amber Gold. Z mojej strony jednak apel: przyglądajmy się wnikliwie na to, co dzieje się na rynkach metali szlachetnych. Spojrzenie na wykres choćby raz w tygodniu nie jest czasochłonne, a może nam dać trochę cennych informacji.

2 komentarze:

  1. tak na marginesie wrzuciłem twojego bloga kupowanie na moją liste blogów jest szansa rewanżu ? napisał bym maila ale nie widze nigdzie adresu ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest szansa. Już dodaję. A adres jest po lewej stronie w "Propozycji dla blogerów".

      Usuń