Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 6 czerwca 2012

Wczoraj po południu i dzisiaj bez sukcesu

Testowana przeze mnie strategia wczoraj po południu i dzisiaj nie przyniosła mi spodziewanych sukcesów. Jestem jednak cały czas na plusie, więc bawię się dalej.
Dokonałem 8 transakcji, wszystkie zakończyły się niepowodzeniem. W przypadku trzech pozycji zostałem wyautowany po przesunięciu stop lossa na poziom nieco powyżej zera, kiedy pozycja już była w miarę na przyzwoitym plusie, natomiast w przypadku pozostałych transakcji trend właściwie od razu zmienił się, jak otworzyłem daną pozycję.
Starałem się otwierać pozycje w momencie odbicia. Niestety, rynek robił mi psikusa i dawał fałszywe sygnały wybicia.
Porażkami w żaden sposób się nie przejmuję. Zachowuję zimną krew i nie załamuję się. Zysk od początku czerwca zmalał do 3%, więc tragedii nie ma.
Na zakończenie wykres.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz