Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 6 listopada 2012

Założyłem konto w BGŻ Optima

Ostatecznie, po przeanalizowaniu bardzo wielu ofert na rynku, zdecydowałem się na założenie konta oszczędnościowego w BGŻ Optima.
Temu bankowi przyglądałem się od dłuższego czasu. Nie mogłem się jednak zdecydować na mariaż z tym bankiem, ponieważ w głowie mi siedział DB z ich niezłym kontem oszczędnościowym. Ostatecznie, ten ostatni bank wymiękł, więc mój wybór padł na Optimę.
Sam proces zakładania konta był banalnie prosty, aczkolwiek kolorystyka tej strony jest trochę irytująca i w pewnym momencie musiałem spojrzeć na monitor pod innym kątem, żeby zobaczyć, co tam jest napisane. Cóż, bank tego jeszcze chyba nie wziął pod uwagę, że kolorystyka nie jest ich mocną stroną.
Przy okazji zdecydowałem się na założenie lokaty na 3 miesiące oprocentowanej na 6,5%. Uważam, że termin jest dla mnie dobry i w razie co, zawsze można przecież zerwać umowę i cieszyć się pieniędzmi.
Trudno w tej chwili prorokować, co będzie dalej z lokatami oraz kontami oszczędnościowymi, ale pewne jest, że lepiej nie będzie. Dlatego też uważam, że na chwilę obecną, dokonałem optymalnego wyboru.
Nie bez znaczenia jest również doskonały kontakt z konsultantami, czego o niektórych bankach powiedzieć nie można.
A jak wygląda Wasza współpraca z tym bankiem? Jest się do czego doczepić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz