Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 13 listopada 2012

Dobra lokata bez konta

Dzisiaj stosunkowo niewiele banków daje możliwość założenia w miarę interesującej lokaty bez konieczności zakładania konta, które zazwyczaj później jest martwe, bo nie jest dla nas atrakcyjne. Są jednak czasem perełki.
I dzisiaj taką perełką może być oferta banku PBP, który daje aż 6,6% na trzy miesiące. A pieniądze są gwarantowane BFG, więc w zasadzie wszystko pięknie.
Nie wnikałem w ofertę od strony haczyków, ale z pewnością blogerzy od lokat już ten temat dogłębnie rozgryzą. Tak czy inaczej, uważam, że oferta jest godna uwagi i z radością umieściłem u siebie reklamę tegoż banku. Sam rozważam założenie jakiejś lokaty w PBP, bo akurat szykuje mi się uwolnienie pewnej gotówki.
Zwykle nie piszę na temat swoich reklamodawców, bo często nie ode mnie zależy, co jest reklamowane i nierzadko się też nie zgadzam z treściami reklam. Tymczasem w tym wypadku miałem możliwość wyboru i się na to zdecydowałem.
Czytelników prosiłbym o opinie, czy mieli okazję mieć do czynienia z tym bankiem i jakie są Wasze doświadczenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz