Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 14 listopada 2012

Lokata spinająca w PBP założona

Zdecydowałem się ostatecznie na wrzucenie paru złotówek na lokatę spinającą w PBP. Jak można zauważyć, oferta tego banku jest w tej chwili najbardziej atrakcyjna ze wszystkich istniejących, więc uznałem, że warto.
Co prawda, już kiedyś pisałem, że dla ułamków procent nie warto czasami za wiele kombinować i szukać czegoś, co niekoniecznie musi być atrakcyjne dla nas, ale tutaj sprawa jest prosta. Zakładamy ją online, nie trzeba zakładać konta, no i termin jest dobry, bo 3 miesiące dla mnie są optymalne, choć jak ktoś woli inne terminy to też znajdzie coś dla siebie.
Mam nadzieję, że z powrotem pieniędzy z lokaty na moje konto nie będzie większych kłopotów i będę mógł dalej polecać ten bank. O ile oczywiście nie zmienią się w najbliższym czasie warunki, bo tego wykluczyć przecież nie można.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz