Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 5 listopada 2012

Czy Alior Sync wprowadza swoich klientów w błąd?

Przyglądając się ofertom rozmaitych banków, czasami natrafiamy na pewne kwiatki, które pokazują, że to, co oferują, odrobinę rozmija się z prawdą. Dotychczas kilka razy wspominałem o tego typu rzeczach. Teraz przyszedł czas na Alior Sync. 
Nie wiem, na ile to jest wprowadzanie w błąd, ale uważam, że wyraz "wszystkie" został użyty trochę zbyt pochopnie. Co ciekawe, nie ma tam nawet gwiazdek, które tłumaczyłyby, jakie zakupy są wyłączone z cash-backu. Sami spójrzcie na poniższy screenshot i pomyślcie, czy bank się odrobinę nie rozmija z prawdą?
Być może tematem tego banku powinny się zainteresować niektóre instytucje? A może zwyczajnie przesadzam? Chociaż gdybym był potencjalnym klientem, wolałbym wiedzieć, że jednak nie wszystkie zakupy będą nagrodzone 5-procentowym zwrotem, a ponadto są dodatkowe wymagania, które musimy spełnić.
Tak czy siak, brakuje mi w tej ofercie gwiazdek, bo nie jest to tak przejrzyste, jak widnieje na stronie banku.

1 komentarz:

  1. bank ma swoje prawo - bank może kłamać i oszukiwać.

    OdpowiedzUsuń