Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 7 listopada 2012

Takiej listy mi brakowało

Jako że nazwa mojego blogu to "kupowanie", trudno mi przejść obok tematyki zakupów. Pomimo faktu, że piszę niewiele na temat kupowania (poza akcjami lub walutami), to jednak nie jest mi on całkowicie obcy. Nie ukrywam, że początkowo właśnie taką myśl miałem tworząc swój blog. Potem jednak mój blog przeszedł bardziej na tematykę finansową i tak już zostało.
Dzisiaj zauważyłem, że pojawiło się miejsce w sieci z listą blogów o tematyce konsumenckiej. Inicjatywa wyszła od właściciela bloga Racjonalne Oszczędzanie (a jakże!), który to od czasu do czasu wdraża w życie swoje niebanalne pomysły.
Ogólnie jestem dość pozytywnie nastawiony do tego typu inicjatyw (jeśli chodzi o tworzenie takich list/katalogów), ponieważ zawierają one często bardzo ciekawe blogi prowadzone przez osoby, które posiadają interesujące rzeczy do przekazania. A ja lubię czytać tego typu artykuły. Np. ostatnio moje zainteresowanie wzbudził blog konsumencki ZOLES, który to polecam i któremu kibicuję.
Mam nadzieję, że lista blogów szybko się rozrośnie i wkrótce będzie w czym przebierać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz