Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 6 listopada 2012

Nadgorliwy BGŻ Optima

Wczoraj wysłałem pytanie w sprawie konta oszczędnościowego w BGŻ Optima, do którego zaczynam się powoli przymierzać. W sumie zadałem banalne pytanie: jak liczone są odsetki i czy po prostu każdego dnia są doliczane, a wypłacane na koniec miesiąca po odliczeniu Belki, czy jeszcze inaczej się to odbywa? Zwykłe pytanie prostego obywatela.
Ku mojemu zaskoczeniu, miłemu dodam, otrzymałem aż dwie odpowiedzi. Najpierw, po blisko 12 godzinach o 21.52 odpowiedziała mi Luiza Sitarska, specjalistka II stopnia ds. Obsługi Klienta, a dzisiaj rano moim oczom ukazała się druga odpowiedź, tym razem autorstwa Marty Hagel, specjalistki I stopnia ds. Obsługi Klienta.
Poniżej odpowiedzi obu pań, którymi chętnie dzielę się z Czytelnikami mojego blogu.

Luiza Sitarska:
W odpowiedzi na Pana pytania pragniemy poinformować, iż kapitalizacja odsetek na koncie głównym następuje na ostatni dzień miesiąca kalendarzowego. Za wszystkie dni kiedy środki fizycznie przebywały na koncie otrzymuje Pan odsetki. Raz w miesiącu są dodawane do salda Pana rachunku. W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.

Marta Hagel:
Uprzejmie informujemy, iż na koncie oszczędnościowym kapitalizacja czyli dopisanie odsetek odbywa się raz na miesiąc. Każdego dnia miesiąca system liczy odsetki od salda jakie widnieje danego dnia wieczorem na Pana rachunku, odsetki te są sumowane za każdy dzień miesiąca kalendarzowego i po odliczeniu podatku Belki 19% kwota powiększa Pana saldo konta pierwszego dnia roboczego kolejnego miesiąca za cały poprzedni miesiąc kalendarzowy. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta/naszymi konsultantami pod nr tel: 22-574-37-00 lub 0-801-280-280 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 22:00.
Nie ukrywam, że jestem bardzo mile zaskoczony jakością obsługi. O ile czas oczekiwania jest stosunkowo długi jak dla mnie (bo jednak te prawie 12 godzin musiałem poczekać), to jednak fakt, że dość szczegółowo odpowiedziano na moje pytania i to w dwóch wersjach, musi budzić zadowolenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz