Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 25 lutego 2013

Małe zmiany w portfelu

Foto: Tax Credits
Dzisiaj dokonałem kilku zmian w moim portfelu. Mam nadzieję, że wszystko potoczy się pozytywnie i zanotuję za jakiś czas obiecujący zysk.
Przede wszystkim, po dość dużym ruchu na spółce RLP postanowiłem przesunąć SL na poziom 0 (wliczając w to prowizje) plus na piwo. Jest to tak zwany poziom bezpieczny, więc o tej spółce mogę na jakiś czas zapomnieć, chociaż pewnie i tak będę śledził kolejne notowania.
Druga moja zmiana to zakup ATR. Kurs przebił niedawno średnią SMA200 i w zasadzie to jest jedyny pozytyw, który dostrzegłem. Akcje kupiłem po 4,78 PLN, a kurs obecnie oscyluje na poziomie 4,83 PLN. Oczywiście jeśli moja prognoza okaże się trafna i kurs pójdzie wyżej, zdecyduję się na dokupienie kolejnych akcji. Jeśli nie, poziom SL jest na dość bezpiecznym poziomie.
Dokupiłem też parę akcji spółki IPL, ponieważ jest to spółka, która może dać fajny zysk. I być może kurs zawiśnie na poziomie 36 PLN lub odbije się bądź przebije, to i tak uważam, że dobrze postąpiłem interesując się nią.

3 komentarze:

  1. Fajnie wygląda ten Atrem w dłuższym terminie. Spółka mocno przeceniona - jeszcze zeby jakiejs zyski pokazała ;). Technicznie robi się spodeczek. Możliwa jeszcze korekta po drodze ("uszko"). Docelowo najpierw powinien dotrzeć do ok 5.3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten brak zysków mnie trochę niepokoi. Zastanawiałem się, dlaczego to rośnie?

      Z drugiej strony, "gorzej już było", chciałoby się powiedzieć, więc wierzę, że wbiłem się w odpowiednim czasie.

      Usuń
  2. Atrem rośnie pewnie na bazie inwestycji PGNiG - oni jako wykonawca takich robót powinni skorzystać z tego tytułu. Trochę chyba rynek spekuluje pod ożywienie w branży budowlano-infrastrukturalnej (niemieszkaniowej).

    OdpowiedzUsuń