Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 31 stycznia 2013

Konkurs Mennicy Wrocławskiej na najlepszy blog o oszczędzaniu

Zdecydowałem się wziąć udział w konkursie na najlepszy blog o oszczędzaniu, który to jest organizowany przez Mennicę Wrocławską.
Podjąłem taką decyzję, ponieważ mój blog istnieje już kilka lat w sieci i udało mi się stworzyć parę w miarę wartościowych tekstów, które mogą pomóc początkującym w podjęciu decyzji o oszczędzaniu i marzeniu o niezależności. W wolnej chwili spróbuję wyszperać te najbardziej cenne i je jakoś wyróżnić lub przypomnieć.
Jeśli ktokolwiek z Czytelników zechce pobawić się we wsparcie dla mojego blogu, zachęcam do głosowania (banner, który przeniesie Was na stronę głosowania jest po prawej stronie). Nikogo nie nakłaniam, nikogo nie przymuszam. To Wasza suwerenna decyzja.
Dla mnie najważniejsza jest możliwość pokazania się szerszemu gronu. A takową możliwość daje ten konkurs. Osobiście jakichś większych nadziei sobie nie robię, ponieważ - tak jak w decyzjach inwestycyjnych - zachowuję bardzo umiarkowany optymizm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz