Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 12 sierpnia 2011

Poprawia się optymizm na giełdzie

Przyznam się, że nie wierzyłem, że koniec tygodnia będzie taki optymistyczny. Do wczoraj.
To właśnie wczoraj na dobre zazieleniła się giełda i nastroje wśród inwestorów zdecydowanie się poprawiły.
Nie inaczej było ze mną. Dlatego też zdecydowałem się na dokupienie akcji PGE. I ciągle myślę, czy to nadal nie jest dobra okazja, by jeszcze więcej ich kupić w perspektywie dywidendy. Podejrzewam, że jeśli zdecydowałbym się na zakup już teraz, a cena urosłaby o jakieś 10-15% (tak, wiem, jestem optymistą), to potem spadek cen by mnie tak mocno nie zabolał. Tymczasem jeśli będę zwlekał i kupię je za jakieś 2 tygodni, to obsuwa ceny może trochę zaboleć.
Inna sprawa, że ja nie zamierzam pozbywać się akcji tej spółki i bardzo wierzę w jej wzrosty w dalszej perspektywie.
A jakie są Wasze refleksje na temat PGE?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz