Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 9 września 2011

Pragmafa sprzedana

Wyzbyłem się właśnie akcji spółki Pragmafa. Ostatecznie udało mi się osiągnąć zysk na poziomie 2%. Nie jest to kwota, która zwalałaby z nóg, ale lepsza taka niż strata.
Ogólnie, co mnie bardzo zaskoczyło, to bardzo niskie obroty. Nie wiem, dlaczego tak wysoka dywidenda nie zachęciła inwestorów do zakupu akcji tej spółki, ale skoro jest brak zainteresowania inwestorów tą spółką, to oznacza to, że coś z nią jest nie tak. Nie wnikam nawet co.
Tak czy inaczej, problem tej spółki mam już z głowy i teraz mogę się skupić na innych rzeczach typu handel walutami bądź granie na foreksie na spadki indeksów, ewentualnie kupowaniu złota w dołkach.
Wkrótce w planach jest też dywidenda ze spółki PGE, którą mam w portfelu. Fortuny oczywiście nie spodziewam się. Poza tym kupiłem akcje tej spółki na dłużej, więc nie zamierzam ich sprzedawać zbyt prędko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz