Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 5 sierpnia 2011

Polbank robi grafikę w programie Paint?!

Dzisiaj na jednej ze stron natknąłem się na reklamę Polbanku, która oferuje lokatę o jakimś tam oprocentowaniu. Nie będę wnikał w to, jaka to lokata, itp., bo nie to jest głównym przedmiotem tego postu. Szczegółami zapewne zajmą się inni lokatoblogerzy, więc nie będę im odbierał tematu.
Załamałem się faktem, jaką jakość reklamy zaprezentował nam ten bank. A jest ona, ogólnie rzecz ujmując, tragiczna.
Mimo iż grafika była fleszowa, to jednak jej jakość pozostawia wiele do życzenia. Wygląda tak, jak by została wykonana w doskonałym programie Paint. Możliwe, że graficy z tego banku musieli zrobić coś na szybko i wyszło jak wyszło.
Skoro koniecznie chcieli zrobić ją we fleszu, to mogli tylko jakiś element zrobić w ten sposób, a resztę jako normalną, dobrej jakości grafikę. A tak, co wyszło? Mi się to wyjątkowo nie podoba.
Dla zainteresowanych zrobiłem printscreena i zapisałem jako bmp, żeby nie zepsuć i tak już beznadziejnej jakości tej grafiki. Może Wam przypadnie do gustu?

2 komentarze:

  1. Może jedynie ktoś zbyt mocno skompresował dla potrzeb webowych ale poza tym to nie widzę tu oznak painta...

    OdpowiedzUsuń
  2. Określenie, że grafika została zrobiona w paincie jest tylko przenośnią. Nie podejrzewałbym wszakże, że tak poważna firma robi swoje reklamy w tej aplikacji.
    Chodziło mi właśnie o ową kompresję, która popsuła efekt.
    Być może na niektórych komputerach ten problem nie jest zbyt widoczny. Np. na 15-calowym laptopie nie widzę większego problemu, ale już na monitorze 24-calowym kiepska jakość wynikła ze wspomnianej przez Ciebie kompresji jest bardzo widoczna.

    OdpowiedzUsuń