Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Dobry początek tygodnia

Bieżący tydzień rozpoczął się dla moich akcji dość obiecująco i, jak na razie, wszystko jest lekko zazielenione lub na zero.
Analizowałem sytuację spółek na giełdzie i wydaje mi się, że - poza PBS Finanse - pozostałe spółki z mojego portfela są dobre. Dlaczego tak twierdzę?
Przede wszystkim dość ładnie uporały się one z gigantycznymi spadkami, których byliśmy świadkami ponad dwa tygodnie temu. Niektóre już odrobiły, niektóre jeszcze odrabiają, więc wygląda to dość obiecująco. Zwłaszcza jestem zadowolony z tego, że właśnie nastąpiło odbicie. Wiele spółek bowiem leci nadal w dół, co raczej pozytywną wiadomością nie jest.
Co się tyczy spółki PBS Finanse, ogólnie ona cieniuje, ale i fundamentalne podłoże nie rokuje najlepiej. Jako że zainwestowałem w akcje tej spółki bardzo niewielkie pieniądze, mogę sobie pozwolić na czekanie na lepsze czasy. Nawet i 5 lat, jeśli to będzie konieczne. A nuż się zdarzy, że firma wystrzeli?
Spodziewam się, że ten tydzień będzie charakteryzował się umiarkowanym optymizmem i wszystko będzie szło powoli w górę.
Czy zamierzam coś dokupować? Raczej nie. Ewentualnie nabędę jeszcze trochę akcji PGE, ale muszę jeszcze przeanalizować dokładnie swój budżet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz