Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 6 marca 2013

Zagrałem na odbicie miedzi

Ilustracja: HotForex
Dzisiaj odkurzyłem trochę moje konto na HotForex i postanowiłem wykonać jakieś zagranie. Trafiło na miedź.
Jako że na walutach idzie mi słabiej, to od czasu do czasu pogrywam sobie na indeksach lub surowcach. Przyjrzałem się wykresowi miedzi i wygląda na to, że jesteśmy właśnie w trakcie odbicie poruszając się w trójkącie. Jako że byliśmy parę dni po odbiciu, uznałem że trend może się utrzymać, więc wszedłem w tą transakcję.
Czy to przyniesie sukces to nie wiem (w sumie dość nisko zawiesiłem SL).
Problemem, jak teraz zauważyłem, jest trochę moment zagrania, ponieważ walczymy z pokonaniem poziomu 3,50 USD, więc może być trochę mocniejszych ruchów w jedną lub drugą stronę. Wierzę jednak, że byki poradzą sobie i pójdziemy do góry.
---
UPDATE. No i SL wyczyszczony. Szkoda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz