Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 28 czerwca 2011

Co kombinuje Amber Gold?

hto2008
Coraz więcej osób trafia na mojego bloga w celu uzyskania informacji na temat działalności firmy Amber Gold. Świadczą o tym statystyki, skąd wchodzą ludzie i czego szukają.
Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom, postanowiłem dodać kolejne ziarnko do naszego worka.
Przyznam uczciwie, że zawiodłem się niesamowicie na tej firmie. Głównie ze względu na niebywałą ignorancję, jaką wykazują się pracownicy tej firmy.
Jeszcze nie tak dawno, bo rok temu, przedstawiciele Amber Gold udzielali się na każdym forum, gdzie pojawiła się informacja o nich. Ostatnio ich akcja się zakończyła. Ponadto w sieci również zrobiło się cicho, bo nikt na blogach nie podejmował tematyki tej firmy, a jedynie nieliczne reklamy i aktualizacje na ich stronie świadczyły, że ta firma w ogóle żyje.
Wszedłem niedawno na ich bloga, by zobaczyć, czy ludzie coś piszą, mają jakieś pytania, itd. Czego się dowiedziałem. Ano niczego, ponieważ wpisów od ludzi jest tam jak na lekarstwo. Zastanawiałem się, dlaczego?
Postanowiłem zatem napisać jednego posta pod ich wpisem na blogu. Podałem nicka, adres mailowy (działający) oraz adres niniejszej witryny. Wpis związany był z tematem notki. Dotyczył moich wątpliwości co do tego, że cena kruszców ostatnio spada i czy oni uważają to za korektę czy odwrócenie trendu. Nie łamał regulaminu, nie był obraźliwy. Mógł nawet pozostać bez odpowiedzi przez pracowników Amber Gold, a odpowiedzi mógłby mi udzielić ktoś inny.
Oczywiście mój post nigdy nie ujrzał światła dziennego i zginął w moderatorskich przestworzach. W sumie mogłem się tego spodziewać patrząc na poziom innych wpisów, które tam widniały. Głównie były to wpisy "klientów", którzy z radością przyjmowali fakt, że w ich miastach otwierane są kolejne punkty AG. Nie chciałbym nikogo podejrzewać o nic, ale te wpisy wyglądały tak, jak by pisała je ta sama osoba. Poza tym były one "niegroźne" dla tej firmy, więc moderator je umieścił (przy założeniu, że napisała to osoba nie związana z tą firmą). Nasuwa się zatem pytanie. Co kombinuje Amber Gold poprzez niepublikowanie wpisów?
Generalnie ich polityka przestaje mi się podobać. To drugi post, którego nie umieścili na ich blogu, więc raczej kiepsko to o nich świadczy. Za pierwszym razem to zignorowałem (w sumie to zapomniałem o tym), ale tym razem postanowiłem o tym napisać na blogu, żeby każdy wiedział, że coś jest z tą firmą jednak nie tak, skoro usuwa się zwykłe zapytania do firmy. Dla mnie jest jasne, że skoro tworzą bloga i umożliwiają zamieszczanie komentarzy, to nie będą takich szopek odwalać. Jakże się myliłem. 
Dlatego też, mimo iż otwierane są kolejne punkty tej firmy, zaczynam powątpiewać w intencje twórców. Z pewnością też nie będę przedłużał obecnie istniejącej lokaty, ponieważ zostałem w pewnym sensie upokorzony przez tą firmę (a tak upatruję ignorancję mnie jako klienta). Z pewnością w dniu, kiedy miła pani zadzwoni do mnie z pytaniem o przedłużenie lokaty, zadam pytanie o nieopublikowanie mojego wpisu.

2 komentarze:

  1. Mi też się nie podoba to co robią ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. A jednak coś umieścili: 23 sierpnia 2011 o 08:22


    Jakieś spostrzeżenia dotyczące Amber Gold na 2012r.?

    OdpowiedzUsuń