Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 24 września 2012

Lokata i akcje LEN

Piątek i dzisiejszy dzień upłynęły u mnie pod znakiem kolejnych decyzji inwestycyjno-oszczędnościowych. Założyłem lokatę i kupiłem trochę akcji.
Dzisiaj pojawiła się Lokata PRO w Idea Banku, która jest oprocentowana na 6,7%. Postanowiłem część swoich pieniędzy przenieść z konta na lokatę. Dwa miesiące to nie jest długi okres, więc dla mnie optymalne rozwiązanie.
Wcześniej, w piątek dałem zlecenie zakupu akcji LEN po 2,31 PLN. Ostatecznie, cena z poziomu 2,38 PLN spadła do tej, która mnie interesowała i zlecenie zostało zrealizowane. Niestety, dzisiaj akcje jeszcze trochę spadły, ale mam nadzieję, że to będzie krótkotrwała korekta. Jeśli nie, SL jest ustawiony, więc problemu nie ma.
Dzisiaj już dość wyraźnie zarysowała się korekta na naszej giełdzie. Moje akcje TPE ponownie zaliczyły spadek. Od szczytu na poziomie 5,11 PLN kurs spadł już o ponad 5%. Ile jeszcze spadnie? Teoretycznie, po dwóch dniach wyraźniejszych spadku i dojściu do poziomu wsparcia, nadchodzi czas na powrót do na właściwy tor. Jak będzie? Zobaczymy. W panikę nie popadam. W niepokój również.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz