Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 3 marca 2011

Pieniądze już w Amber Gold

sxc.hu
Tak jak już napisałem w poprzedniej notce, zdecydowałem się ostatecznie powierzyć część swoich oszczędności firmie Amber Gold.
Na pewno większość z moich czytelników puka się teraz z politowaniem w czoło, zastanawiając się jak mogłem swoje pieniądze przekazać we władanie tak niepewnej firmie, posiadającej tak wiele negatywnych opinii w internecie.
Faktem jest, że Amber Gold nie ma pozytywnej opinii w internecie i dużo jest tam niejasności. Większość negatywnych zdań jest wyrażonych jednak "z góry" i nie są one poparte żadnymi argumentami. I to właśnie skłoniło mnie do tego, by podjąć ryzyko i zainwestować w złoto w tej  właśnie firmie.
Z drugiej strony, można się zastanawiać, czy gra jest warta świeczki? Czy warto inwestować swoje pieniądze, by zdobyć jakiś tam, mimo wszystko, niewielki zysk? Na pewno taką niepewność ma każdy, kto inwestuje pieniądze, czyli podejmuje agresywne decyzje.
W przypadku Amber Gold ryzyko jest inne. Niby oszczędzam (bo pieniądze są na lokacie), ale jest to ryzyko związane z tym, że mogę stracić cały swój kapitał (a nie jak w przypadku inwestycji w np. akcje, tylko jego część).
Inwestowanie, w porównaniu do oszczędzania, wymaga odwagi. Na pewno w inwestycje nie powinno się pakować całego swojego majątku, a jedynie jego część (najlepiej nie więcej niż 10 procent). To jest oczywiście tylko moje subiektywne odczucie, bo każdy ma swój rozum i postępuje według swojego schematu. I ma do tego prawo, wszak to jego pieniądze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz