Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 27 maja 2013

Jest zmiana w Aliorze Sync

Jakiś czas temu pisałem, że Alior Sync nie daje możliwości dokonania przelewu do Urzędu Skarbowego, jeśli konto nie jest zsynchronizowane z kontem FB.
Po wielkich zapieraniach się ze strony przedstawicieli banku, że tak nie jest, ostatecznie przyznano mi rację i obiecano to naprawić. Zmiana miała nastąpić 25 maja.

Dzisiaj sprawdziłem konto i mogę z radością powiedzieć, że da się już wykonać przelew do Urzędu Skarbowego, a więc bank jest godny zainteresowania dla mnie, patrząc z punktu widzenia mikro przedsiębiorcy. Można bowiem przelewać do US, ZUS, rachunki są darmowe (jeszcze), można mieć konta walutowe (też za darmo). Jeszcze nie wiem, jak wygląda sprawa przelewu z zagranicy, ale to już w tej chwili nie ma większego znaczenia.
Wreszcie będę mógł się uwolnić od dinozaura Pekao i przenieść moje rachunki, a co za tym idzie pieniądze, właśnie do Aliora Sync i zamknąć tamtejsze konto za kilka miesięcy, kiedy już żaden wpływ tam nie będzie kierowany. Mam nadzieję, że więcej niespodzianek nie czai się na mnie.
Przyznam uczciwie, że rozważałem też założenie konta firmowego w Banku Meritum, ale jedna rozmowa z pracownicą tego banku skutecznie zniechęciła mnie do tego. Mówiłem jej, że chcę założyć konto, a ona dawała mi do zrozumienia, jakby w ogóle nie był tym zainteresowana. A skoro nie była, to ja tym bardziej. Zdaję sobie sprawę, że to może być jednostkowy przypadek kiepskiej obsługi, ale - niestety - takie coś rzutuje na cały bank.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz