Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 20 maja 2013

Jakie książki przeczytałem?

Dzisiaj chciałbym się podzielić z Wami listą książek, które miałem okazję dotychczas przeczytać. Jest ona dostępna w zakładce "Przeczytałem". Nie jest ona kompletna, bo wiele książek czytałem w formie ebooków lub w wersji angielskiej. Niemniej jednak te, które wymieniłem na pewno warto przeczytać.
Tak czy inaczej, trochę mi się tych książek nazbierało, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że swoją przygodę z inwestowaniem zacząłem dopiero w 2010 roku, a książki czytam w zasadzie od roku.
Ogólnie, po lekturze książek, specjalnych nadziei sobie nie robię. One za mnie pieniędzy nie zarobią. Po prostu, by osiągnąć sukces, liczy się ciężka praca, żelazna dyscyplina, strategia i... kapitał.
Książki, które przeczytałem służą mi zasadniczo ogólnemu zrozumieniu giełdy, poznaniu trochę fundamentalnych i technicznych jej aspektów, zrozumienie tego, jak sytuacja gospodarcza i polityka banków centralnych wpływa na wydarzenia giełdowe, a także mają mnie zmotywować do działania na przykładzie tych, którzy osiągnęli sukces (w sumie nie tylko na giełdzie). Praktycznie każda z wymienionych książek dodała mi kopa do tego, by szukać pieniędzy na giełdzie.
Skoro zacząłem już temat książek, to oczywiście zachęcam czytelników do dzielenie się swoimi doświadczeniami z książkami, które wymieniłem lub tymi, które warto przeczytać. Staram się raz na miesiąc/dwa kupować coś, więc wszelkiego rodzaju pomysły są mile widziane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz