Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

I po urlopie

Urlop skończyłem ponad tydzień temu, jednak tak wielkie mnie lenistwo ogarnęło, że nie chciało mi się aktualizować bloga. Z drugiej jednak strony, tak dużo pracy miałem w firmie, że wieczorami już nie chciało mi się ślęczeć przed komputerem, by spłodzić kolejną notkę.
W ostatnim czasie sporo się wydarzyło. Amber Gold ze spółki, która nie płaciła swoim klientom stał się nagle spółką pokrzywdzoną przez wszystkie możliwe instytucje, włączając w to media. Najbardziej ubawiła mnie argumentacja Plichty dotycząca niepublikowania sprawozdań, że to była "decyzja biznesowa". No cóż, można i tak to tłumaczyć. Ogólnie już mi się nie chce za dużo na temat tej spółki pisać, bo media już tyle jej poświęciły, że trudno cokolwiek dodawać.
Co ciekawe, moje spółki (TPSA i KGHM) zaczęły odbijać, więc jest powód do optymizmu. Pozostałych się wcześniej pozbyłem (niestety ze stratą). Na szczęście nie mam już takiego obciążenia i nie muszę się stresować nimi. Za naukę i błędy debiutanta zapłaciłem, więc czas zacząć zarabiać przyzwoitsze pieniądze. Sądząc po wynikach banków, jest dobrze, więc będzie - mam taką nadzieję - okazja na zarobienie pieniędzy.
Co poza tym? Cały czas bawię się w projekt polegający na zbieraniu banknotów 10-złotowych. Udało mi się ich uzbierać 140 sztuk. Wkrótce opublikuję zdjęcie, żeby zachęcić potencjalnych oszczędzających do takiej zabawy.

2 komentarze:

  1. Fiufiu, 150 z zerem na końcu, to już na kolejny urlop powinno wystarczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak olbrzymia kasa to to nie jest, ale ładnie wygląda :). A właśnie o ten efekt ładny dla oka mi chodzi w początkowej fazie oszczędzania. Bo tu nie o procenty chodzi, tylko o wszczepienie w sobie jakiegoś nawyku :).
      Co do kolejnego urlopu, to trudno znaleźć czas na to...

      Usuń