Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 9 maja 2012

Pogrywam na HotForex

W ostatnich dniach jest taka "bida" na giełdzie, że aż żal patrzeć. Dlatego też, aby uprzyjemnić sobie jakoś dni, wróciłem do zabaw na Hot Forex.
Wiem, wiem, ten broker jest zlokalizowany na Mauritiusie, ale czytając przeróżne opinie na ich temat nie mam większych obaw. Firma się rozwija, ostatnio nawet dodali tłumaczenie wielu teksów na polski, więc coś pozytywnego się dzieje i nie sądzę, żeby mieli się nagle zwinąć.
Co prawda jeszcze pierwsza wypłata przede mną (cały czas próbuję ugrać odpowiednią ilość lotów, by móc go wypłacić), ale dużo nie brakuje i myślę, że do końca maja uda mi się tego dokonać.
Ogólnie broker fajny, chociaż nie podoba mi się to, że wprowadzili opłatę 1,50 EUR za handel na indeksach. W połączeniu ze spreadem daje to 2,50 EUR. Koszt spory, chociaż z drugiej strony spadki, które obserwujemy dają okazję zarobić.

5 komentarzy:

  1. Fajnie że ci się podoba - trochę trwało zanim polską stronę udało nam się przygotować - choć nadal dużo pracy przed nami. Zapraszam do śledzenia naszego polskiego HotForexowego FaceBooka - http://www.facebook.com/HotForexPL

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm rzeczywiście wygląda całkiem fajnie, chyba wypróbuję ich w niedługim czasie.

    Widziałem że mają w ofercie do konta kartę debetową dzięki której można dokonywać wypłat w bankomatach.

    Korzystasz z tego? Orientujesz się jak wyglądają opłaty? Wygląda na całkiem fajną opcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ich karty nie korzystałem i nie zamierzam korzystać. Nie wnikałem zbytnio w opłaty, ale z tego co pamiętam, są dość duże.

      Zdecydowanie bardziej polecam założenie konta na Skrill (dawniej Moneybookers) i tam wyrobienie karty. Co prawda jej koszt to 10 EUR na rok, ale można spokojnie nimi płacić w sklepach, wydając np. zarobione pieniądze na pokerze, foreksie czy w inny sposób :).

      Usuń
  3. Hej. Inwestujesz jeszcze w Hot forex? Jakie wrażenia?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, ja u nich handluje. Polecam rachunek hf zero

    OdpowiedzUsuń