Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 28 maja 2012

Skąd przybywacie, czego szukacie?

Zrobiłem sobie malutką analizę tego, skąd przybywacie i co najczęściej Was sprowadza w moje progi.
Okazuje się, że najczęściej na moją witrynę kierują następujące strony: Blogi finansowe, Polskie blogi finansowe oraz Generator finansowy.
Z "niekatalogów" najczęściej zaglądacie do mnie z takich blogów, jak: Droga do własnego M, Longterm, APP funds oraz Minwestycje.
Jeśli chodzi o wyszukiwarkę, skąd jest zdecydowanie najwięcej wejść, to wpadacie do mnie w poszukiwaniu informacji o Kasomacie, Amber Gold czy nawet BGŻ Optima, o którym chyba nie pisałem, albo nie pamiętam. Sporo osób trafiło do mnie wyszukując frazę "plan oszczędnościowy stabilne oszczędzanie". O czymś takim w sumie też nie pisałem, a jednak tego u mnie szukacie. Ciekawe.
Dane, które powyżej prezentuję pochodzą z ostatniego miesiąca. Aż żałuję, że w ostatnich tygodniach tak zaniedbałem tego bloga. No, ale praca miała, ma i będzie mieć zawsze priorytet. Tak było i w tym wypadku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz