Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 2 października 2011

Tak, Plus500 wypłaca

Od czasu do czasu pojawiają się rozmaite głosy/pytania internautów, którzy trafiają na moją stronę, w których próbują się dowiedzieć, czy Plus500 jest firmą rzetelną.
Kiedy pytają mnie (cytując wieszcza), odpowiadam: tak, firma jest rzetelna.
Dotychczas zrealizowałem już kilka dobrych wypłat, które łącznie przekroczyły kwotę, którą przelałem na konto tej firmy, w związku z tym twierdzę, że firma jest ok. Mówię o tym dlatego, że niektórzy twierdzą, iż firma przelewa tylko jakieś drobne pieniądze na nasze konto.
Czas oczekiwania to średnio od 3 do 5 dni (również w weekendy), chociaż zdarza się, że pieniądze są na koncie już po dwóch dniach.
Pieniądze przelewam na konto Moneybookers (obecnie Skrill), do założenia którego gorąco wszystkich namawiam. Korzyści są rozliczne. Warto poczytać opinie o tej firmie w internecie.

2 komentarze:

  1. Dzięki za informację! :) Niestety w dzisiejszych czasach dużo jest firm, które żerują na użytkownikach i zwyczajnie ich oszukują. Dobrze, że istnieją jeszcze firmy rzetelne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra i rzetelna, w sumie na niej się dorobiłem nie małego majątku i jestem niezależny finansowo, stać się bogatym, to piękne uczucie, ogólnie wypłaciłem na oko około 600tys zl przez rok :)

    OdpowiedzUsuń