Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 14 stycznia 2014

Najszybsza wypłata

Jak pewnie zauważyliście, na moim blogu widnieje reklama Walutomatu. Przyznam szczerze, że bardzo się cieszę, że reklamuję taką firmę.

Moja przygoda z tą firmą trwa od lutego 2013 roku i nigdy nie było najmniejszych problemów z wymianą, a dokonałem już dziewięciu wymian walut (wszystko z EUR na PLN).

Dzisiejsza moja transakcja przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Całość trwała mniej niż 15 minut! Co ciekawe, więcej czasu zajęło zaksięgowanie wpłaty na konto Walutomatu niż sama wypłata. Po dokonaniu wymiany zleciłem wypłatę tych ostatnich na konto w Alior Syncu. Środki na moim koncie znalazły się po 90 sekundach. Tego jeszcze nigdy i nigdzie nie doświadczyłem. A Wy, drodzy Czytelnicy?

Czyżby nowa jakość Walutomatu? Powiem szczerze, że wszystkie inne kantory, z których korzystałem mogą się schować. I nie ze względu na kurs, chociaż i te są niezwykle atrakcyjne w Walutomacie (wystarczy poczekać, kiedy pojawi się więcej ofert, jeśli komuś zależy na ty. A chodzi przede wszystkim o szybkość.

W życiu przedsiębiorcy czasami kasa potrzebna jest błyskawicznie. Wiadomo, faktur, opłat, podatków i ZUSów do zapłacenia nigdy za wiele. Dlatego też takie chwile, jak dzisiejsza, pokazują, że jest dobrze.

Jeśli ktokolwiek z Czytelników zastanawia się, gdzie wymieniać pieniądze, to myślę, że nie powinien mieć dylematu, gdzie to robić. Jeśli dodatkowo Czytelnik zechce mi dać zarobić (jakiś ułamek prowizji, którą pobiera Walutomat), to nie obrażę się. Wystarczy zarejestrować się z tego linka.

Przy okazji, jak Wam się podoba nowy bankot 10 EUR? Czy jest on już bezpieczny i nie do podrobienia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz