Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 29 października 2012

Pożegnania z kartą ING nadszedł czas. Nie mojego

Ogólnie mało piszę na temat banku ING, ponieważ mnie ten bank ani nie grzeje, ani nie chłodzi, mówiąc kolokwialnie. No, ale postanowiłem napisać, skoro ludzie się tego domagają.
Dotarł do mnie mail, w którym autor przesłał mi między innymi poniższy cytat:
Szanowni Państwo,
ING Bank Śląski SA na podstawie i w trybie § 80 Regulaminu świadczenia przez ING Bank Śląski S.A usług w ramach prowadzenia rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych oraz rachunków oszczędnościowych dla osób fizycznych (zwany Regulaminem) uprzejmie zawiadamia, że z dniem 29 grudnia 2012 r. zmianie ulega Tabela Opłat i Prowizji ING Banku Śląskiego S.A. dla osób fizycznych w zakresie podwyższenia ze 100 PLN do 200 PLN minimalnej kwoty transakcji bezgotówkowych uprawniającej do zwolnienia z miesięcznej opłaty za kartę VISA, VISA zbliżeniowa, Maestro, Maestro zbliżeniowa, Debit MasterCard zbliżeniowa (Rozdział III a, pkt 1.2, przypis 1).
Państwa uprawnienia w związku z zmianą Tabeli Opłat i Prowizji opisane są w przywołanym § 80 Regulaminu. Pełny tekst Tabeli Opłat i Prowizji dostępny będzie na stronie internetowej Banku - www.ingbank.pl oraz w Placówkach Banku.
Najlepszy fragment z maila mojego Czytelnika to "rezygnuję z karty ING i niech się pałują". I to chyba wystarczy za cały komentarz w tej sprawie.
A ja zadam pytanie retoryczne, trochę nie po polsku, ale forma mi się podoba: "Było to zakładać konto w tym banku?".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz