Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 30 maja 2011

Monotematyczność blogów finansowych

stevendepolo
Przeglądałem sobie ostatnio różne blogi finansowe (w sumie jest to dla mnie cenne źródło informacji oraz inspiracji), ale mam dość mieszane uczucia po ich czytaniu. Niektórym blogom doskwiera chyba monotematyczność bądź brak motywacji do twórczego pisania.
Trudno powiedzieć, dlaczego tak jest (czyżby majowe gorączki były głównym powodem?), ale na kilkanaście blogów aż 5 dzisiaj opublikowało informację o nowej lokacie na wyścigi.
Być może blogerom po prostu brakuje tematów do pisania, a pojawianie się od czasu do czasu różnych ofert jest po prostu łatwą okazją na odbębnienie postu. Byle tylko pojawił się jakiś wpis, a użytkownicy odwiedzający dany blog byli w miarę usatysfakcjonowani.
Ja niestety nie jestem, ponieważ wchodząc na różne blogi chciałbym poznać opinie blogerów na tematy finansowe, czy to oszczędnościowe czy inwestycyjne. To mnie najbardziej fascynuje na tych stronach. Wcześniej ten sam temat był z wejściem na giełdę BGŻ. W zasadzie każdy wpis był podobny.
Nie twierdzę, że mój blog jest jakiś wyjątkowy, bo takim nie jest. Staram się jednak nie kopiować tekstów ze stron banków, tylko tworzyć coś od siebie.
Zmieńmy jednak temat, bo nie chciałbym, żeby to był bezwartościowy post, w którym marudzę.
Ostatnio analizowałem sobie wykresy spółek na GPW i mam kilka wątpliwości. Rozważam zakup akcji jednej, może dwóch spółek z tej listy: Alchemia, Cyfrowy Polsat, Getin, Intercars, Izostal, Kompap, PGE, PKN Orlen, Pragmafa bądź Transpol. Wszystkie te wydają się być ciekawym rozwiązaniem, więc jeszcze przemyślę to.
A jaka jest Wasza opinia? Czy uważacie, że jakaś z tych spółek rokuje nadzieje na zyski?

1 komentarz: