Słowo "promocja" nie robi już na nas takiego wrażenia, jak kiedyś. Niemniej jednak nadal są ludzie, którzy myślą, że promocje przeprowadzane przez sprzedawców są robione specjalnie dla nich. Guzik prawda!
Promocja jest zwykle przeprowadzana z dwóch powodów: produkt wchodzi dopiero na rynek lub kończy się jego ważność. Inny powód, to likwidacja sklepu, itp...
Na pewno nie jest tak, że sprzedawca nas lubi i dlatego organizuje dla nas promocję, sprzedając produkt po kosztach. Co to dla niego za interes? Żeby nam sprawić przyjemność?
Nad promocjami trzeba się zastanawiać, bo często jest tak, że sprzedawcy specjalnie zawyżają ceny produktów, by je potem wyraźnie obniżyć i sprzedać za taką cenę, jaką chcą pod pretekstem promocji. Należy w tym wypadku zawsze sprawdzać ceny u konkurencji i nie dać się oszukać.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz