Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 30 listopada 2011

Jedna dobra wiadomość

tenloginbedziewolny
Ostatnio pod jedną z moich notek właściciel bloga Świat Według Leszcza stwierdził, że potrzebujemy jednej dobrej wiadomości, aby popchnąć naszą giełdę do przodu.
Oto i nadeszła owa wiadomość. PKB za trzeci kwartał wyniósł 4,2%. To więcej niż zakładano. Na ile to wystarczy?
Na razie giełda jest na zielono i pewnie to utrzyma się dzisiaj. Ale co dalej? Jestem sceptykiem, ponieważ jestem świadomy, że wkrótce już nie będzie tak dobrze. Reformy zaproponowane przez premiera doprowadzą do znacznego spowolnienia. Będzie ono już widzialne po opublikowaniu raportu za pierwszy kwartał 2012 roku. Co potem?
Potem dowiemy się, że cała Europa spowalnia i to jest normalne. I nikt nie będzie miał sobie nic do zarzucenia, wszak wszyscy zwalniają.
Wróćmy do naszej giełdy. Co z rajdem świętego Mikołaja. Czyżby już się rozpoczął? Już wcześniej twierdziłem, że jeśli będziemy świadkami wzrostów, to najprawdopodobniej do świąt. A potem, jeśli w ogóle, to dopiero po nowym roku. Nie jestem ekspertem w dziedzinie giełdy, ale tak to mniej więcej wygląda na chłopski rozum z mojej perspektywy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz