Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 24 kwietnia 2012

Tepsa walczy z lutowym wsparciem

Dzisiaj WIG20 na lekkim plusie (jak na razie), tymczasem Tepsa zmaga się ze wsparciem na poziomie 16,60 PLN.
Co ciekawa, walka jest naprawdę zażarta, o czym świadczą obroty, które przed godz. 13:00 były na poziomie 26,5 mln. Czy byki w końcu ulegną i kurs poleci?
Ja jestem optymistą, mimo wszystko, i wierzę, że tak się nie stanie, choć wszelkie znaki na niebie i wykresie wskazują, że jednak możemy polecieć.. Z drugiej strony spadek może dać dobrą okazję do kupienia dodatkowych akcji. Zwłaszcza w perspektywie ciekawej dywidendy. Przynajmniej ja patrzę na tą spółkę w tych kategoriach.
Przyglądałem się onetowym wykresom i aż 38% analityków jest za tym, by sprzedawać te akcje. Tymczasem przed kilkoma dniami Deutsche Bank wydał rekomendację Kupuj z poziomem 18,50 PLN.
Przyznam szczerze, że zadziwiają mnie te opinie analityków. Każdy z nich jest mądry, każdy bazuje na jakichś danych, a opinie są takie rozbieżne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz