Wkurzają mnie niektóre reklamy. Są firmy, które oferują cuda w swojej ofercie i kiedy chciałbym poznać bliżej daną ofertę, aby dowiedzieć się podstawowych rzeczy, dowiaduję się, że jej szczegóły znajdują się u doradcy.
Oczywiście, aby skontaktować się z doradcą, trzeba podać swoje dane. I tutaj kółko się zamyka, bo nie wiem, kto, kiedy i jak często będzie nękał mnie telefonami, mailami czy nawet korespondencją zaadresowaną na adres domowy.
Nie lubię tego typu reklam, ponieważ brzmią one nieprofesjonalnie. Wolałbym najpierw poznać przynajmniej ogólne warunki promocji i - jeśli mnie to zainteresuje - dopiero wtedy skontaktować się z doradcą. A wyciąganie danych osobowych w ten sposób splendoru firmie nie przynosi. Nie będę wymieniał nazwy firmy. Zainteresowani sami ją znajdą.
Cóż, ich sprawa. Mnie zniechęcili, więc mają jednego potencjalnego klienta mniej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz