Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 2 września 2011

Na plusie na foreksie

Ostatnimi czasy nie bawię się w jakieś wielkie podsumowania, ponieważ nie mam na to czasu. Wygenerowałem sobie jednak raport z moich transakcji na platformie Plus500, jakie dokonałem w ubiegłym miesiącu.
Okazało się, że miesiąc zakończyłem z wynikiem +224 PLN. Czy to dobry rezultat?
Ogólnie zawarłem 23 transakcje, co daje średnio niecałe 10 PLN zysku na każdą. Wynik chyba dobry, zwłaszcza, że zainwestowałem tam niewielkie pieniądze i w ogóle grę na Plus500 traktuję w charakterze zabawy i edukacji, aniżeli w celu wzbogacenia się.
Co miało wpływ na taki wynik? Na pewno panika na giełdzie. Dzięki temu mogłem pograć trochę na spadki indeksów giełd europejskich, co przyczyniło się do największych przychodów.
Oczywiście, nie obyło się bez wpadki. Ustawiłem krótką sprzedaż na indeks Szwecja 30, ale trend się odwrócił i byłem do tyłu.
Cieszę się jednak, że ogólnie miesiąc zakończył się na plusie.
Uzyskany zysk pozwolił mi na zlecenie wypłaty pewnej części. Pozostała będzie w dalszym ciągu w obiegu. Już wcześniej dwóch dokonałem, więc nabrałem pewności, co do tej platformy. Jak wiadomo, wcześniej krążyły dość negatywne opinie na temat tej firmy, ale teraz firma wydaje się już bezpieczniejsza.
Czy dało się więcej uzyskać? Na pewno była na to szansa, ale jej nie wykorzystałem. Nadmiar obowiązków w firmie spowodował, że nie byłem w stanie kontrolować sytuacji należycie, a wolałem unikać zbędnego ryzyka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz