Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 19 lutego 2014

Pharmena w portfelu 2027

Wczoraj do portfela 2027 dorzuciłem kolejną spółkę. Jest to notowana na NC spółka Pharmena. Kupiłem 26 akcji po 18,60 PLN.

Przypomnę, że portfel 2027 to portfel stworzony z oszczędności dla mojego dziecka, na które zrzucam się wraz z żoną po 10 PLN tygodniowo (czyli w sumie około 80-100 PLN miesięcznie). Docelowo, w 2027 roku moje dziecko będzie miało 18 lat i to jest termin, w którym będę chciał zamknąć mój portfel (no chyba, że córka będzie na tyle uświadomiona przez tatę, że będzie chciała kontynuować inwestowanie). Dotychczasowe 2500 PLN, które mam do dyspozycji pochodzą z oszczędności, które dotychczas poczyniliśmy.

Szczerze mówiąc, pierwszy raz zdecydowałem się na zakup spółki z New Connect. Cóż, kiedyś trzeba zacząć.

W moim portfelu znajdują się zatem już dwie spółki: Apator i Pharmena. 


Wiadomo, spółki farmaceutyczne mają się całkiem nieźle. Tu i ówdzie mówi się, że przed nimi świetlana przyszłość, więc również chciałem coś kupić. Ostatecznie trafiło na Pharmenę.

Spółka znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Ma niezłe wyniki, jest w wyraźnym trendzie wzrostowym. I to są w sumie główne czynniki, które zadecydowały o tym, że zdecydowałem się na tą spółkę.


W portfelu znajduje się jeszcze ponad 1500 PLN do zainwestowania. Jeszcze nie podjąłem decyzji o tym, na co te pieniądze pójdą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz