BGŻ Optima, niczym żółw, posuwa się do przodu. Wiele miesięcy potrzeba było, by zrozumieli tam, że skomplikowane kody, które przychodzą na sms nie mają większego sensu, a powodują niepotrzebne utrudnienie dla wklepujących je.
Przypomnijmy, że aby zalogować się do tego banku należy wpisać swój numer klienta, hasło, a następnie jednorazowe hasło otrzymane smsem.
Warto odnotować, że błąd (nr z kropką) pozostał i to chluby raczej bankowi nie przynosi. No, ale widać, że bank się rozwija, więc jest nadzieja, że za kilka-, kilkanaście miesięcy zostanie ta wstydliwa wpadka wyeliminowana. Podobnie, jak "wyeliminowana" zostanie duża grupa klientów z wieloma milionami na lokatach i kontach oszczędnościowych, jeśli oferta na początku lutego nie będzie zadowalająca. A na to się, niestety, zanosi.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz