Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 15 marca 2013

Dokupiłem kilka certyfikatów ETFW20L. Myślę o KGH

Dzisiaj, na zakończenie tygodnia, zdecydowałem się na zakup kilku certyfikatów ETFW20L. I w ten oto sposób zakończyłem swoje zagrania w tym tygodniu.
Cały czas wierzę, że indeks WIG20 podniesie się, a wraz z nim moja inwestycja stanie się zyskowna. Trochę kurs blue chipów hamuje KGH, który ostatnio znajduje się w trendzie spadkowym. Być może kurs jest celowo obniżany w perspektywie ogłoszenia dywidendy?
Trzeba wykazać się cierpliwością, zarówno jeśli chodzi o indeks, jak i KGH. W ogóle to rozważam zakup akcji tej spółki jeśli cena spadnie jeszcze o jakieś 10 PLN.

2 komentarze:

  1. KGH niestety ma miejsce by spaść. Nie można lekceważyć opuszczenia kolejnej konsolidacji dołem. Osobiście widzę tam tylko miejsce na S.
    Jeśli idzie o W20 - mamy dysonans poznawczy ;). Nasza giełda chciała by rosnąć i są ku temu powody - niestety SP ma inny plan najprawdopodbniej. Poziomy ok 2450 kluczowym wsparciem dla trendu wzrostowego na W20 (ciągle aktualnego). Osobiście z wielu pozycji w akcjach wyszedłem (głównie na + z racji świetnego poprzedniego tygodnia) i obserwuję poza rynkiem. Bez wyraźnego przebicia szczytów na SP500 słabo to widze u nas. Zwroc tez uwage na WIG20 USD (nie dal sygnału końca korekty) jak i W20TR (tu mieliśmy poziomy z 2011 powtórzone).

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.forbes.com/sites/eamonnfingleton/2013/03/17/the-botching-of-the-cyprus-bailout-worse-than-lehman-brothers/?utm_campaign=forbesfbsf&utm_source=facebook&utm_medium=social

    Chyba warto się nad tym tematem pochylić ;)

    OdpowiedzUsuń