tag:blogger.com,1999:blog-3247234755334395865.post6817787462018732308..comments2023-12-27T13:14:35.168+01:00Comments on Kupowanie. Blog przedsiębiorcy i inwestora: Kreowanie potrzebkryhttp://www.blogger.com/profile/17953990521865499805noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-3247234755334395865.post-57779998861026269742011-04-17T16:22:15.778+02:002011-04-17T16:22:15.778+02:00Zgadzam się z poprzednimi komentarzami na temat ty...Zgadzam się z poprzednimi komentarzami na temat tych reklam.Zanim na coś się zdecydujesz to trzeba dokładnie przemyślec co ci jest potrzebne.Niektórzy cieszą się z gratisu jaki dostał razem z towarem.Po jakimś czasie plujemy sobie w brodę,że to wszystko jest nam nie potrzebne.czarodziej555https://www.blogger.com/profile/00745930661424973520noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3247234755334395865.post-29963018987019378912011-04-02T16:56:40.831+02:002011-04-02T16:56:40.831+02:00Oj, to prawda! Reklamy bardzo wpływają na naszą św...Oj, to prawda! Reklamy bardzo wpływają na naszą świadomość. Czasami kupujemy coś co nie jest nam tak naprawdę potrzebne a kupiliśmy tylko dlatego, że była promocja. W dzisiejszych czasach rzeba bardzo uważać!Unknownhttps://www.blogger.com/profile/09016944787722698014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3247234755334395865.post-74756042746860183992011-03-29T14:58:12.405+02:002011-03-29T14:58:12.405+02:00Nie zgadzam się. Nie lubię być manipulowana. A pon...Nie zgadzam się. Nie lubię być manipulowana. A ponieważ nie lubię po prostu nie oglądam reklam, z wyjątkiem tych realizowanych przez Mumio, bo są znakomite (ale to nie znaczy, że natychmiast rzucam swojego operatora i biegnę po plusikowe). Jeżeli jednak czasem jakąś obejrzę okazuje się, że mój mózg jest już tak wytrenowany, że zauważa ładny obrazek lub ładną animację i całkowicie ignoruje treść, którą rzeczona reklama miała przekazać. <br />Jak mój mózg to zrobił ? Nie mam pojęcia. Może po prostu lubi zajmować się ciekawszymi rzeczami niż reklamy.<br />Pozdrawiam<br />BasiaAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/15604192920923362327noreply@blogger.com